Orang ikat barut kat dalam tapi mama..

Tengok gambar adik kakak kat bawah tu...


Hahaha.. ni reti guna barut ker tidak? Diorang ni sebenarnya dah tak pakai barut.. tapi saya terpaksa pakai kan.. sebab sejak dua tiga hari ni.. bila nak tidur jer.. tangan tu mesti tarik baju.. abis terselah nampak perut.. kalau waktu siang tak kisah sangat sebab panas.. tapi kalau waktu malam, duk tayang perut.. takut sejuk dan masuk angin pulak perut tu.. kalau perut dah kembong.. mula lah nak pasang lagu.. uuuu... letih nak pujuk.. letih nak dengar.. suara2 kamu..

Jadik jalan penyelesaian.. terpaksa saya ikat barut kat luar baju diorang.. semalam dah gamuk 2 nak tarik baju tapi tak dapat.. ambik masa jugak ler nak tidur.. sampai mama dah tersenguk2 macam ayam patuk padi.. tapi anak2 dier masih duk berjaga... kalau hari2 macam ni.. kepala boleh ting tonggg.. mata jadi macam kung fu panda... alahai anak2!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails