eeee.. papaaaa.. nii..

Papa memang tak patut... suka sangat menyakat kakak dan adik.. mujur lah diorang ni ok jer.. tak cepat nanggis... moody tak tentu pasal...

semalam papa makan epel.. saja tayang2 kat kakak.. lepas tu.. letak kat mulut kakak.. mula2 kakak ni terkebil2.. mudian keluar sikit lidah.. jilat sikit nak rasa.. Gamaknya rasa manis sedap.. panjang jer lidah duk jilat.. papa dah gelak golek2 kat depan tu.. acah jer.. "amboi comelnya macam anak kucing duk jilat2 buat mata kesian" kata papa... duk sat mak kucing pun datang tengok.. kali ni kakak dah pulun isap..

Bila epel abis.. papa hulur jari kat kakak.. kakak tarik jari papa dan isap.. teruja sangat dier dengan rasa epel tu..



Dah tunjuk respon nak makan ni.. tapi susu mama banyak lagik.. nanti laa mama kasi makan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails