Kurun Najwa

Suratan atau Kebetulan

Masa mengandung bb twin ni.. saya dan somi tak nak tahu jantina.. nak main teka jer.. Naluri saya.. rasa cam dapat bb boy... somi pun rasa bb boy jugak.. maka tak ada lah barang yang warna pink..

Tapi pada masa yang sama.. teringin jugak nak tahu.. jadik saya pun try lah main2 ngan kalender kuno china untuk menentukan jantina bayi berpandukan umur ibu dan bulan terakhir period.. berdasarkan info yang dinyatakan.. ke sahihannya adalah 90% tepat..

Umur saya ketika mengandung.. 29 tahun.. period terakhir november..

Jom tengok keputusanya..

Kalender pertama


Tahniah.. dapat bb girl.... boleh caya ker ni??

Kalender kedua..



Tahniah.. jugak bb girl... heyyy.. biar betul...??

Dan realitinya.....


Tahniah.. untuk saya.. kerana telah mendapat bb girl.. tapi kenapa biru?.. kantoi..

Kesimpulannya
Ini adalah sudah suratan takdir dari Nya.. dan kebetulan sama dengan kalender itu..

pssss.. nanti kalau nak ngandung .. saya nak ikut kalender ni laa... nak bb boy pulak!.. Bukan percaya.. tapi kut kebetulan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails