Kurun Najwa

Salam orang baru..

Salam kepada semua ...
Terima kasih kepada semua.. kerana sudi singgah ke blog ini.. tidak jemu menanyakan khabar... walaupun sudah 3 bulan terhenti menulis... saya akan cuba mengapdate sedaya mungkin... terlalu sibuk menguruskan rumah, suami dan anak-anak... al maklum laaa... bila segala tugasan harian ditinggalkan selama 3 bulan.. emmm bayangkan... walaupun sudah 3 hari mengemas.. tapi masih belum abis lagi...

Saya baru balik dari Perlis pada hari ahad 29 / 11... bertolak pukul 11 pagi sampai pukul 12.30 mlm.. jem selama 12 jam... mujur baby tak meragam.. pilot dah jem lutut.. co-pilot pulak dah nanggis, sakit kepala... bontut saya pun dah kematu walaupun duduk atas kusyen empuk....

Wokey..cukuplah membebel.. sekarang saya nak perkenalkan orang baru dalam keluarga saya.... teng.. teng.. tenggggg...

Syukur.. saya telah selamat melahirkan sepasang kembar perempuan pada 19 ogos 2009..

Kembar pertama lahir pada pukul 9.14 pm
rekod berat dalam dewan bersalin 1.21 kg
rekod berat dalam wad 1.88kg (keluar)


Wan Elly Hakim

Seminit kemudian .. lahir pulak permata hati yang kedua..

Kembar kedua lahir pada pukul 9.15 pm
rekod berat dalam dewan bersalin 1.02 kg
rekod berat dalam wad 1.69kg (keluar)


Wan Emmy Hakim






Keluar dari wad hari kedua Khamis...
Balik Perlis hari ketiga Jumaat..

Akan bersambung crita... tungguuu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails