Kisah potong kuku

Macam nii punya entri pun boleh ker?

Mehh.. nak citer pasal potong kuku..
Ada ka patut.. leh patah kepit kuku.. keras tul kuku bb ni..
Macam pic kat bawah tu.. berkecai..


Hehehe.. sebenarnya potong kuku kaki mama dier.. bapak la keras.. kuku tak patah .. kepit yang patah.. kuku kambing kut ni..

Lepas tu.. tak leh la.. nak potong kuku bb.. suruh cik somi beli..

Nah.. sekali dier beli bapak kepik.. susah nak patah.. haiii.. ni nak potong kuku bb ker jari bb.. seriyau saya tengok.. takuttt... Kakak Ya pun takut, time nak potong kuku dier.. asyik tarik tangan jer..


Bila tengok pic kat bawah tu.. rasa cepat sangat masa berlalu... rasa baru jer saya pegang kaki kakak Ya.. ukur tak sampai baik 2 jari.. sekarang ni.. tengok... bapak la besar.. dah nak sebesar kaki mama.. pada hal umur baru 5 tahun.. aduh kembang tul kaki anak dara saya ni..



Hari baik untuk potong kuku ialah pada hari Isnin, Khamis dan Jumaat..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails