Kami Sudah Ber CD

Kakak dan adik sudah 2 minggu ber CD sepenuhnya.. ini bermakna.. papa telah jimat rm 40 untuk sebungkus lampin pakai buang..(anggaran kasar jer)... duit yang tak dibelanjakan untuk lampin boleh di agihkan kedalam akaun simpanan kakak dan adik... baik kan mama!

Saya beli CD jenama Babyland kat kedai mummy Qis.. jadi siapa yang belum ada atau ingin menambah koleksi CD.. boleh lah ramai2 serbu di StyloBubble ... harga berpatutan dan servis pun bagus... macam2 ada kat situ!
(Hehehe .. kelakar bila ingat time cakap kat telefon tu... )

Kebaikkan utama menggunakan CD ni.. adalah..
# Dapat menjimatkan belanjawan keluarga
# Kesihatan simanja terjamin.. jauh dari pencemaran bahan kimia
# Dapat menghijaukan bumi..

Kali pertama try pakai.. masa ni umur baru 2 bulan.. walaupun diorang dah 3 kg.. tapi.. bapak la besar CD tu dengan diorang...




Sekarang dah muat.. nampak okey..



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails