Wednesday, January 14, 2015

Elly dan Emmy ke prasekolah

selamat pagi..
update utk tahun 2015..
Elly dan Emmy dah masuk ke prasekolah.. bermangat giler..siap malamnya boleh tidur dalam senyuman.. lena di ulit intan betul diorang ni.. termimpi galas beg baru kut..

hari pertama..kedua2 mudah bangun, pukul 6 pagi dah terpacak depan bilik mama.. mandi dan siap berbaju.. masih memerlukan bantuan mama utk bersiap dengan pantas.. sarapan koko crunch dengan abang Iman dan kakak Nadya.. kat sekolah hantar sampai kelas.. tengok diorang ok.. boleh ikut arahan cikgu .. kakak nanggis sikit, gelabah sebab tak nampak adik.. lepas dah nampak adik, dia kool balik..

hari kedua.. adik pulak menanggis.. kes cuak, sebab takut cikgu tak bagi balik.. nak mama kata nya.. lawak lak adik ni..

yang pastinya diorang gembira sangat dapat pergi sekolah.. tanya jer pasal sekolah.. panjang lah cerita diorang..

                                                                             Elly

                                                                        Emmy

seronok pi sekolah sebab dapat ramai kawan.. kalau kat umah berkawan ngan Noch dan Ijat saja

                                                                              Noch

                                                                                Ijat

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails