Belajar tulis ABC

salam..

Elly dan Emmy dalam proses belajar menulis ABC.. pegang pensel dah pandai.. nak tulis tak berapa reti lagi.. Elly tulis tangan kidal, Emmy pula tulis tangan kanan.. tengokk kembar tak semestinya sama semuanya.. bak kata org cerdik pandai "sama tapi tak serupa" hee..

Elly lambat sikit masa menulis.. kerja sekolah tulis 1@garis tegak, dia dapat siap kan 1 muka surat saja.. tapi Emmy berjaya siap 5 muka surat.. laju dia siapkan.. bezanya cam kura2 ngan arnab ..

kalau ada yng nak mengajar anak menulis ABC.. saya syorkan website ni.. download dan printkan.. boleh menulis dan mewarna. elly emmy tengok duk mencuba.. keras tul tangan nyer yer..


klik link
http://thesingingwalrus.com/free-stuff/alphabet-writing-practice-sheets/

Elly dan Emmy ke prasekolah

selamat pagi..
update utk tahun 2015..
Elly dan Emmy dah masuk ke prasekolah.. bermangat giler..siap malamnya boleh tidur dalam senyuman.. lena di ulit intan betul diorang ni.. termimpi galas beg baru kut..

hari pertama..kedua2 mudah bangun, pukul 6 pagi dah terpacak depan bilik mama.. mandi dan siap berbaju.. masih memerlukan bantuan mama utk bersiap dengan pantas.. sarapan koko crunch dengan abang Iman dan kakak Nadya.. kat sekolah hantar sampai kelas.. tengok diorang ok.. boleh ikut arahan cikgu .. kakak nanggis sikit, gelabah sebab tak nampak adik.. lepas dah nampak adik, dia kool balik..

hari kedua.. adik pulak menanggis.. kes cuak, sebab takut cikgu tak bagi balik.. nak mama kata nya.. lawak lak adik ni..

yang pastinya diorang gembira sangat dapat pergi sekolah.. tanya jer pasal sekolah.. panjang lah cerita diorang..

                                                                             Elly

                                                                        Emmy

seronok pi sekolah sebab dapat ramai kawan.. kalau kat umah berkawan ngan Noch dan Ijat saja

                                                                              Noch

                                                                                Ijat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails