40 gaya senaman untuk kempiskan perut..

  

Jom kita amalkan senaman kempiskan perut ni.. boleh juga membakar lemak2 yg degil kat perut tu.. saya dah cuba senaman ni, nampak mudah saja.. tapi bila buat.. pehh meletup juga urat saraf.. besok nya, kejong semua sendi.. nak bergerak pun sakit.. tapi lepas 2, 3 hari ok .. bila dah senam tiap2 hari.. 

sambil tengok tv (wonderpets) pun boleh senam.. kadang2 tu dapat tanggung bebanan berat pulak masa senam.. mana tak nya.. budak kembar ni terus tunggang atas mamanya.. nampak posing cantik cam kuda tongek2.. tension makkk...

kesimpulannya tak mudah nak badan yg cantik.. letih kena senam.. anak2 pun nak tumpang panjat buat kuda segala macam.. letihhhh..  ikut kan nafsu macam nak pi slimworld saja..tapi bila tanya hati dan tepuk2 kocek.. rasa cam nak tercekikk sj..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails