Ayam Bakar Berempah, salad dan tempoyak sebagai Santapan hari ini

Assalammualaikum..

Hari tu ada terbaca artikel yang mengatakan .. orang yang suka tangkap gambar makanan dan pos kat  fb, blog dan sebagainya.. di lihat sebagai seorang yang menghadapi masalah psikologi mental dalam kehidupannya..

ahhaaa.. suka suki jer org yg tulis artikel tu.. jelesss lerr tuu.. sebab dia tak boleh makan byk.. sebab diet kutt.. atau pun ada penyakit kronik kena jaga pemakanan..

Bismillah ir-Rahman ir-Rahim .. jemput makan




 tak kisah laa. .. nak tempek juger gambar makanan kat sini.. yang pasti sy tau yg tak der sakit mental2 ni.. yang ada sakit mental tu, mahkluk yg berbulus tuuu...tengok muka diaa.. tapi yang pasti bahagian dia pun ada juger.. tunggu tuan kau selesai makan dulu..



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails