Friday, September 28, 2012

Ijat dah jadi ibu..

Assalammualaikum Warahmatullahhiwabarakatuh..

Tahniah Ijat.. kamu ibu muda yang tabah.. tanpa suami disisi tapi kamu bisa mengharungi segala kesakitan.. melahirkan 3 anak yang comel.. dan kamu mampu memberikan susu badan kepada mereka..

Haaaa....Mesti korang tertanya2.. siapakah Ijat? Adakah orang biasa , artis atau orang kenamaannn??? Tak tauuu.. mehh nak bagi tau.. tapi kalau dah tau jangan marah yerrrr.. nanti kena jualll :PPP

Sebenarnya.. sebenarnya.. Ijat adalah.. adalahhh.. ahhhh.. korang tengok jer laaa sendiri gambar kat bawah tuuuu.. lalalalalalalallalalalalalalalalalalalalaaallalalalallalalalalalalalalalalalalalala











Walaupun Ijat ni tak cantik.. tapi dia sangat handal menangkap segala binatang.. antaranya segala keturunan cicak.. keturunan tikus.. burung..


Masih bertali pusat..


Muka suci tak ada dosa :PP


1 comment:

|| NaFiRaa || said...

ijat eh?? okeh.. ingatkan papa meow tadi.. keh keh keh..

Kucing pon tau sayang anak dia kan~ kadang2 manusia buang jer anak sendirik.. sedih~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails