Ijat dah jadi ibu..

Assalammualaikum Warahmatullahhiwabarakatuh..

Tahniah Ijat.. kamu ibu muda yang tabah.. tanpa suami disisi tapi kamu bisa mengharungi segala kesakitan.. melahirkan 3 anak yang comel.. dan kamu mampu memberikan susu badan kepada mereka..

Haaaa....Mesti korang tertanya2.. siapakah Ijat? Adakah orang biasa , artis atau orang kenamaannn??? Tak tauuu.. mehh nak bagi tau.. tapi kalau dah tau jangan marah yerrrr.. nanti kena jualll :PPP

Sebenarnya.. sebenarnya.. Ijat adalah.. adalahhh.. ahhhh.. korang tengok jer laaa sendiri gambar kat bawah tuuuu.. lalalalalalalallalalalalalalalalalalalalaaallalalalallalalalalalalalalalalalalalala











Walaupun Ijat ni tak cantik.. tapi dia sangat handal menangkap segala binatang.. antaranya segala keturunan cicak.. keturunan tikus.. burung..


Masih bertali pusat..


Muka suci tak ada dosa :PP


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails