Saturday, June 16, 2012

Roti Cunai

Al kisah budak kembar yang baru belajar menyebut perkataan baru..

suatu petang..

Si kembar Elly dan Emmy sedang menikmati roti canai.. dan diorang pun mula berborak..

Elly : emmm.. sedapnya roti cunaiii..

Emmy : bukan kakkk.. roti canaiiiii..

bila saya dengar.. rasa kelakar plak.. dan tengok gelagat diorang.. haha.. bertambah2 kelakar lagii..

Pada mulanya.. dua2nya tak pandai nak sebut roti canai.. duk sebut roti cunaii.. saya selalu duk perbetulkan sebutan diorang.. "bukan roti cunai laaa.. roti canaiii "..

dan akhirnya.. Emmy yang dapat ingat sebutan yang betul.. sekarang ni dia selalu tegur si Elly plakk..


4 comments:

ira_kecik said...

salam uda... Lama ira x dtg jengok dak twin nie, tau2 dah besar dah mereka kan... Comel... Balqis pon suka makan roti canai.

mamalieyna said...

comelnye...sangat comel membayangkan~ ada teman dua beradik ni, boleh saling tegur menegur..ihiks..best2x..

|| NaFiRaa || said...

comelnyeeee!!
dapnye roti cunaiiii.. kikikiki

Izan Ishak said...

salam mama...

lamanya izan tak singgah sini... dah besar pun elly n emmy ye...

nak roti cunai satu!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails