Wednesday, December 28, 2011

Happy birthday Nadya.. oo ya ya yang ke 7

Salam..

Hari ni 28 disember..genap 7 tahun umur Nadya atau panggilan manja dari adik kembarnya oo ya ya.. 3 hari lagik masuk pulak darjah 2.. hahaha terus di anggap berumur 8 tahun.. itulah yang terjadik bagi orang yang lahir akhir tahun..

Oo ya ya mintak kek.. tapi tak suka makan.. suka nak potong saja.. yang tolong perabih kek tu.. mama ngan papa dia.. jadik permintaan itu akan dipertimbangkan nanti.. letih mama ngan papa nak makan kek..

Ucapan mama untuk oo ya ya..

Semoga jadik anak yang solehah.. rajin solat, belajar dan pandai bertolak ansur dengan adik-adik serta menghormati ibu bapa juga orang lain..
Mama tak ada hadiah untuk Nadya.. hanya mama sempat jahit sehelai telekung dan beg telekung untuk Nadya.. moga lepas ni Nadya rajin bersolat




Teknik applique yang digunakan adalah mengikut cara Mila.. boleh tengok tutorialnya di sini

5 comments:

Cik Puan Nurul said...

comel..kak ya ni cam budak dah besor je huhuhu

Izan Ishak said...

happy besday kak oo ya ya!

dah besar dah anak mama...

ummiross said...

happy birthday Nadya, moga jadi anak solehah. Cantik telekung dan beg yg mama Nadya jahit tu..

Mila@Rimbun said...

Happy birthday oo ya ya... mcm ala2 jepung gitu nama yaya yerr. Moga panjang umur dan murah rezeki selalu..
Cantik beg telekung yaya.. lepas ni kena rajin2 solat

Syida said...

happy bday kak nadya!
rajin2 smyg ye.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails