Thursday, May 5, 2011

Menyusu sambil bergusti

salam

Pelikkannnnn? macam mana dak elly dan emmy ni duk bergusti sambil menyusukann. kalau isap susu botol tak pelik. . . tapi isap susu ibu camana nak bergusti plakkk.

hehehe. . sebenarnya. . budak berdua tuu. menyusuuu tapi mama diorang sibuk duk tgk WWF. . haaa gusti. . tengok Rey Mysterio lawan ngan Drew(tak kenal pun). seksi tuuuuu. . pakai sepentot getah jerrrr. .haaaa. , dulu masa solo suka tengok the rock ngan triple H lawan sambil duk buat drama. .sukaaa sangat. .

Budak kecik berdua ni pun tumpang layan juga.Sambil mengisap sambil tengok. . dah kenyang sorang lagik pulak dtg mengisap. . kalau lambat sampai giliran. . mesti mama dier kena gusti plak. . huhuhuk. .

macam ni laaa. . pengalaman menyusu twin. . mama diorang selalu menjadi rebutan. . tiba2 saya rasa sangat berbangga kerana mendapat peluang ini. Alhamdulillah :-)

7 comments:

mamalieyna said...

ooooo..gitu..ingt camno gaya nyusu smbil bergusti ..ihiks..

mmg bertuah n ptt berbangga..tak semua org dpt peluang mcm tu.. ^_^

Nailofar said...

hehe siap confess tu tengok gusti sambil buat drama..apakah..hehe

Mama Kembar 3 said...

bestnya u dpt bf diorang sampai skarang... mmg beruntung :-)

SyidaGorjes said...

nak cuba bf 2nd baby.mampukah aku?

Cik Puan Nurul said...

abis lebam mama dia kene gusti eyahhhh..eyahhh dusyummm kekkekekeke

NzA said...

sambil tu boleh cairkan lemak...hi..

bestkan ada anak kembar...

bintangku said...

Camno tu? Tak leh nak imagine. :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails