Saturday, February 26, 2011

Jumpa kawan baru

Salam..

Semalam ke klinik.. sebab abang iman tak berapa sihat.. selsema.. dan terus ambik ubat demam untuk diorang jugak.. takut berjangkit dengan abang pulak.. masa tunggu, budak berdua ni memang kecoh ..main menyerit jer kerjanya..


kemudia datang sorang patient ni.. dengan anaknya.. usia setahun 8 bulan.. emm.. kalau nak bandingkan saiznya dengan elly&emmy ni.. memang jauh berbeza..

Elly&emmy memang suka sangat nak berkawan dengan Sofia nii.. terutamanya si emmy..nak tahu kenapa??? tengok jer mata dia.. ada makna tuuu..

Lepas dah puas bermain ngan Sofia.. letak pula diorang kat buaya plastik tu.. hahaha.. dak Elly memang penakut giler.. nanggis kuat..

Kemudian letak pulak si Emmy.. mula-mula ok jer.. tapi bila buaya tu terjongkang-jongkit.. haa mula laa.. pasang lagu juga.. uwaaa..


Pss..
Syukur Alhamdulillah.. diorang dah sihat seperti sedia kala..

1 comment:

NzA said...

kesiannya abg iman..demam ek??? moga cpt sembuh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails