Cerita tentang anak-anak

Salam..

Selamat bercuti..

Hari ni tak der la ke mana-mana.. duduk rumah ajer.. melayan dan melihat kerenah anak-anak saja.. yang besar dengan ragamnya.. bermain, bergurau, bergaduh.. terpekik sana terpekik sini.. memang kecoh suasana.. yang kecik pulak dengan ragamnya.. panjat sana panjat sini.. bila letih.. menanggis cari mama.. nak menyusu..

Ini Elly .. kalau di agah .. cepat saja beri respon.. gelak mengekek jer.. dia memang suka gelak.. sampai bila mandi nak gosok daki pun tak boleh.. geli sangat.. tu baru gosok lenggan belum lagi gosok kat leher, ketiak mahu pun dada..

Elly juga tak kisah jika orang yang tidak dikenali mendukungnya.. dia buat muka selamber jer.. menanggis tak ... senyum pun tak.. kalau orang yang dukung pandai ambil hati dier.. jap lagik dengar laa ketawa dier..

Ini Emmy... berderai gelak tawanya bila kena agah.. tak kisah siapa yang agah .. memang dier gelak jer.. tapi kalau nak dukung dier.. memang dia tak layan.. tak suka orang yang tak dikenali mendukungnya..cam jinak-jinak merpati laa.. makan ditangan.. bila nak pegang.. emm.. hampehh.. buat orang geram jer..

Ini abang Iman dengan kakak Nadya.. budak berdua ni suka main aksi dushh.. dushh.. otomen.. sama jer ganas dier.. bergurau memang tak hingat dunia.. kasar plak tu.. kejap gaduh.. kejap baik.. main lasak sangat.. time makan kedua-duanya dah tidur lena berbantalkan paha mama..

Si Elly yang sedang didukung oleh pekerja the store..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails