Happy Birthday ..Elly & Emmy.. 1 year

Salam..

Allhamdulillah..
Sempurna sudah ibadah puasa pada hari ini.. hari yang ke 9 kita berpuasa..

Alhamdulillah...
Hari juga genap setahun umur Elly dan Emmy.. Semoga mereka sentiasa sihat dan menjadi anak yang solehah.. berjaya di dunia dan di akhirat..

Alhamdulillah...
Kerana Allah mempermudahkan tugas saya dalam membesarkan mereka.. mereka anak-anak yang senang dijaga.. tidak banyak menanggis... tidak meragam.. pendek kata tidak memberikan kesukaran pada saya untuk menjaga kedua-dua orang anak kecil pada satu masa secara serentak..

Satu tahun lepas...

Budak kecik yang lahir pada 19 ogos 2009 time 9.14 pm & 9.15 pm..

Nampak telinga jer yang besar..


dan kakinya.. alahai.. terlalu kecik .. halusss.. tidak sampai dua jari mama..


Psss.. susah betul nak taip ni.. Elly dah duk bergayut kat kaki.. Emmy pulak sibuk nak tekan punat off komputer.. hadoii..

so sekian jer.. berjumpa lagik kawan-kawan..

Selamat Berpuasa

Salam..

Hai semua.. apakabar? Semoga sihat .. kami ni tak berapa sihat .. baru nak kebah demam.. letih tauuu..

Di kesempatan ini .. kami sekelurga nak ucapkan selamat menyambut Ramadan dan menunaikan puasa.. semoga dibulan yang mulia ini kita mendapat Rahmat dan Keberkatannya ..

tapi hehehe.. kami tak puasa tau.. tak cukup umur lagikk.. jom layan gambar kat bawah tu.. mesti mengoda kan. .. kann.. nakal tak kami ni??? nyumm.. nyumm ..

okkkk.. kami cau dulu.. mamaaaa.. nak shushuuuu...

Ini kerja diorang!!!

salam..

Apakabar semua?

Budak berdua niiii.. kalau diam-diam tuuuu.. ada laa benda yang diorang duk pulunn buat.. yang paling diorang suka.. pantang nampak buku-buku dan peralatan tulis kakak Nadya.. kalau dapat kat diorang .. abis diorang kerjakann..

Kalau setakat letak atas meja kopi tu.. emmm.. arwah laaa buku tu kat tangan diorang.. jadi serunding kertas kepap.. habis dikepap oleh mereka.. bakal jadi genius ni.. sebab suka makan buku.. hehehe.. nanti otak geliga.. banyak input masokkk..

Jom laa.. layan gambar diorang.. baik dari melayan mama diorang.. nanti banyak pulak benda yang dimerepekkannya...


Siapa tuan pokok-pokok ini?

salam..

apakabar semua?

hari ni .. mama nak tunjuk beberapa jenis pokok yang telah berjaya tumbuh terpacak kat kepala.. hehehe.. kepala siapa yer?.. jom kita teka..

sambil-sambil duk pikir tu.. jom kita nyanyi lagu ABC.. okkk..
A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z

Teng.. tenggggg

ini adik

Adik tolong mama lipat baju..

Salam..

Adik tolong mama lipat baju???.. biar betikk!.. kalau betik boleh kupas dan ngapp.. bertuah lerr.. kalau kecik-kecik dah pandai tolong mama lipat baju.. tolong punggah yang mama lipat ader ler..

Kalau ada diorang ni.. memang tak leh nak lipat baju.. kalau kita lipat.. menerkam jer diorang datang nak punggah.. tak menang tangan nak selamatkan baju-baju yang sudah dilipat iteww..

Jom tengok aksi adik.. masa ni mama tengah duk pulun lipat baju.. dia pun pulun sama.. kakak pun sama jugak.. pulunnn.. tapi adik ni lagik hebat kauuu.. tak padan ngan kecik gitew.. tak caya.. tengok gambar tu..



Sambutan Hari Susu Ibu

Salam..

Apakabar semua?

Kami nak citer pasal Sambutan Hari Susu Ibu pada 1 ogos 2010 hari ahad.. bertempat di dataran Saujana Prima Kajang.. bes tauuu.. kat situ.. walaupun hari sangat panas.. tapi amat berbaloi-baloi.. sebabnya... teng.. teng.. tengggg...

Kami jumpa mama Nurul yang pandai buat benda tecik tenik dan tomel.. tak caya tengok gambar tu..

Lagik.. mama pun lebih bersemangat nak BF kami sampai 2 tahun.. bila berborak-borak ngan Peer Counselor(PC) yang sememangnya arif tentang BF.. dan diorang cakap ok jer saiz kami yang tecik ni.. janji sihat dan aktif.. Itu yang penting!

Kami lepak situ kejap jer.. dalam sejam jer.. lepas tu terus balik umah.. sebab kami dah letih sangat.. tak tahan panas.. ngantuk dan nak susu sama..

Letih tau.. sangat-sangat letih.. kalau tak caya.. tengok lerr..



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails