Saturday, December 4, 2010

Tipu top up

Salam..

Pernah tak korang terima mesej macam ni??.. fuhh.. bukan main rancak lagik diaorang ni..
Otak nak menipu.. ada-ada jer yaa.. top up pun nak tipu.. janji masuk free.. badigol punya orang..

so berhati-hati yaa kawan.. jangan mudah cepat terpedaya..

10 comments:

Cik Puan Nurul said...

penah dapaat hoho..memang penipu pon kalo ayah org tuh dah xde macam mana nmpak sgt menipu,lagik satu koi panggil ayah koi abah.dan abah koi tu xpandai nk sms2 org huhu

miyoshu212 said...

erkk..ade gk ke yg mcm ni..??huhu

Dila is Azie said...

nsb bek x pena.

Captain said...

mat indon...+6XXXX celakak punya indon..

umialya said...

melampau dorg ni, selalu je guna cara kuno ni..

apih el nino said...

entah apa punya skill nak tipu camni. Kuno giler. Hahaha...

Aiyu Esa said...

pernah terbaca psl benda yg sama nie kat blog lain.tapi tak ingat blog mana.kelakarkan..top up punya pasal pun nak menipu..

MrShah53 said...

indon cari nahas ni...

bintangku said...

pnh dpt camnie.... dia antar 2 sms skali. Sori ler.... x layan pun. Semua nak menipu jer tuu..

KINA said...

kina baru dapat jumaat haritu..sama no tu laa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails