Tuesday, November 9, 2010

Dak Elly suka mengeget


Salam..

Ni muka si budak Elly yang sangat nakal.. dia nak bergurau ngan mama.. tapi yang tak syok nya dia bergurau ngan gigi.. main geget-geget..
Masa mama dia duk baring-baring cam ala-ala berbikini tepi pantai tu.. dia mai panjat atas badan mama dia.. buat kuda jap.. abis geram bila kuda tak jalan.. tiba-tiba jer dia geget lengan mama dia.. apa lagik.. kauuu.. kali ni betul-betul mama dia dah nyerit ..bunyi dah macam kuda .. sakit jugak tuuu.. walaupun geget ngan gigi 4 batang dier tuu..

emm.. dak Elly ni apa lagik.. sengit jer kerja dier.. heee.. geram tul.. rasa cam nak geget dier pulak.. hehehe buat lauk sedap ni.. isi lembut jerr..

6 comments:

Cikmin said...

adesss sakit tu besan...sabar je lah...ayeem tak pandai geget lagi..tapi kalau hulur jari dalam mulut dia..harus kena geget gak...4 batang jugak gigi dia.. :P

qasehadam @ nurul said...

ishh2..mama dia nak wat gulai ka kt si kenit tuhhh..sampai ati.dah masak nnt bak mai semangkuk ahahaha

Shiela Latif said...

naper 2 budak nie comei sangat =))

Izan Ishak said...

tolonnnn...mama dah kena geget!

nabilah_2908 said...

aduhai....kesian mama kena gigit... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
APA KATA HATI GIVEAWAY

|| NaFiRaa || said...

kekeke.. tomeynye!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails