Saturday, November 20, 2010

Bila nafsu menguasai kepala..

Salam..

Keyword hari ini...

"stim tengok wanita menyusukan anak"

emmm.. patut laaa.. kes rogol makin menjadi-jadi.. sebab minda dan jiwa masyarakat kita sentiasa dipengaruhi dengan nafsu serakah... takkan lah nak salahkan ibu yang menyusukan anak pulak..sakit jiwa betul!!

11 comments:

qasehadam @ nurul said...

eiii macam shialll jee..gilo ke ape org lain maybe yg ade rasa jijik ke geli tuh biassa dengar ni stimmm plak dia gilooooo tul..tul tu bf tu fitrah mende semulajadi kucen jantan pon xstim tgk bini dia bf ank2 dia ni manusia ke hape tah..menyampah la plak

nieda said...

apa punya orang la...ada gak peel mcm ni

rynas said...

aduh org macam ni pun ada ka??? cam tak dak akal...

Mila@Rimbun said...

sapa ler org camtuh yerr..

ahmad jo said...

ish3.. mcm2 sekrang ni.. adehh

kakyong said...

huhuuu... sadis betul la...

CekLa said...

adeh! manusia2...~

yyunie said...

nauzubillahh -_-

akie said...

manusia akhir zaman..semuanya berpusatkan nafsu..

cikmin said...

erkkkkk...dasatnyer lah orang yang google ni...ish3x....

Momma Mia said...

ishhh ngeri la mentality org skarang nih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails