Tuesday, November 23, 2010

Anggur Autumn Royal

Salam..

Selamat pagi semua..

Hari nak kongsi citer buah kegemaran Elly&Emmy..iaitu buah anggur "Autumn Royal".. buah anggur ni rasa dier memang sangat manis macam makan gulaaaa.. isi nya pula sangat ranggup dan keras(very crunchy).. dan juga tidak mempunyai biji.. sekali makan memang tak boleh berhenti.. Elly sampai gigit jari mama masa suap dia makan.. bagus makan anggur sebab ianya banyak khasiat..

Anggur Royal Autumn mula dipunggut dari bulan oktober sehingga disember.. jadi jangan lepaskan perluang merasai kemanisannya.. dan ianya boleh didapati dipasaraya Giant dengan harga Rm10 kg.. yang di peketkan dalam lingkungan 6-8 hinggit sepeket.. tiba-tiba jadik jurujual Giant tak bergaji pulak

15 comments:

qasehadam @ nurul said...

kahkahkahkahkah...beklaaa saya pong suke buah anggur buh lam koktail buah dimakan ketika cuaca panas nyaman je rasa..padahal kalu makan anggur lagik pns bdn kehkeh

mamaaerish@eb said...

kalo x bagitau anggur eb x prasan la buah pa... tpi sedap eh?... okeh... ai on... tenkiu yer... :P

jom join GA kami... :)

SyidaGorjes said...

kene beli nih!
sbb xde biji.tu yg penting.

|| NaFiRaa || said...

bulih try beli nih.. nampak sedap jek~

win@momyShaneQeisha said...

saya ngan anak2 pun suka anggur.banyak khasiatnya kan

acik mimie said...

udaaaaa ....

acik mimie datang ... wah lama tak jengok si comey kembar 2 beradik ... mak hangpa juai anggur giant pulak no ... heheheh ...

nabilah_2908 said...

teringt pada buah hantaran sepupu sy yg lepas...mereka gunakan anggur yg ni gaknya..mmg manis...tkde biji..sedap jer makan..

sampai kt rumah...sangkar yg isi buah tu hampir kosong..hehe.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BERSIARAN DARI UK - PART 2

Mata Hati said...

anggur hitam.. kalau hari2 makan anggur pun tak per. harga anggur hitam ni mahal sedikit dari angggur hijau kan?

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

oh iyeker!rasa nak beli juga heheh

dah takde biji tuh sedap je makan :)
kalau ada biji tuh tak seronok kan hehehe

zmah said...

Akak pun suka anggur ni..

kakyong said...

lama dah takmakan anggur..
hrp2 dpt le merasa..

@e_da said...

anggur tu memang sedap... takde biji kan...terliur la plak tengok...

Matika Love 131020 said...

anggur........................sedappppppppppppppppp.....fuhhhhhhhhhhhhhhhhhh....hahaha

mamalieyna said...

arif tak pernah merasa mkn anggur..cian dia..huhu..nnti kasi dia cuba lah! =P

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ha..ok ni.leh cuba.cam bes je..sure rafiq suker
tapi kan uda, doc tak kasi mamam anggur nanti bahtuk bahtuk..camno tu. uhuhu

den suko anggurrr nyam2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails