Wednesday, October 13, 2010

Ke zoo?

Salam

Selamat pagi semua? Dah sarapan ker belum? kami dahhh.. minum susu mama..

Alkisah budak ni semalam.. ajak mama ke zoo nak tengok haiwan liar.. kalau boleh nak main pegang-pegang sekali.. biar betul..tengah-tengah malam buta ni.. haiwan pun dah tido.. tapi oleh kerana sayang punya pasal.. saya dan suami pun layan kehendak mereka.. perjalanan fuhhh.. memang memenatkan...
Sampai jer kat zoo.. budak-budak niiii suka giler.. happy tak hingat donia..main sampai tak ingat nak tido..bukan setakat tengok jer.. diorang siap pegang lagik haiwan-haiwan tu.. emmy suka pegang hipo.. dan yang bes nyer hipo ni pandai bercakap..bukan tu jer.. ular, harimau, puma, orang utan dan mantis jugak menunjukkan kehebatan masing-masing.. sampai ternganga mulut budak-budak ni tengok..

dan satu lagikk..haiwan-haiwan ni memang pandai berkungfu..apaaa???..tak caya?? kalu tak caya tengok kat bawah tu..

"

"

"

"

"

"


hehehe.. zoo atas tilam jerr.. jangan marahhh..

pss..ular tu memang cun .. muka cam Diana Rafar.. tang mata dier kut..

10 comments:

qasehadam @ nurul said...

saya sangat marah..siler belanjer saya makan wakakakaka

qasehadam @ nurul said...
This comment has been removed by the author.
Elly & Emmy said...

to mama nurul..

ekekeh.. mama dah terkena.. jangan marah yer mama.. takot nanti perut kembong masyuk angin..
belanjer bubur nasik ok tak??

SyidaGorjes said...

beriman betul kak uda ye, terpancar sinaran kat muka tu.susah nak cari orang yang muka bercahaya camtu.heheheh

Elly & Emmy said...

to syida gorjes..

hehehe.. cahaya keimanan yg sgt terserlah sampai silau mater nooo..sebab ada Iman kat depan tuuu kutt..PP

nabilah_2908 said...

la...zoo atas tilam jer...

ingtkn pergi zoo malam...hehehe... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CERMIN KU RETAK SERIBU

onniey84 said...

ekeke..zoo kat rumah pun jadilah..alya pun dah bising ajak g tgok elephant... ;)

|| NaFiRaa || said...

pelik jugak.. zoo malam.. huhuhu.. rupernye main menan~

kakyong said...

tertipu..... ingatkan betul2 pergi... ;)

mamalieyna said...

huhuhui..tipah tertipu..haih ada ka ular tu disamakan dgn artis! =P marah artis tu kang..hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails