Ke zoo?

Salam

Selamat pagi semua? Dah sarapan ker belum? kami dahhh.. minum susu mama..

Alkisah budak ni semalam.. ajak mama ke zoo nak tengok haiwan liar.. kalau boleh nak main pegang-pegang sekali.. biar betul..tengah-tengah malam buta ni.. haiwan pun dah tido.. tapi oleh kerana sayang punya pasal.. saya dan suami pun layan kehendak mereka.. perjalanan fuhhh.. memang memenatkan...
Sampai jer kat zoo.. budak-budak niiii suka giler.. happy tak hingat donia..main sampai tak ingat nak tido..bukan setakat tengok jer.. diorang siap pegang lagik haiwan-haiwan tu.. emmy suka pegang hipo.. dan yang bes nyer hipo ni pandai bercakap..bukan tu jer.. ular, harimau, puma, orang utan dan mantis jugak menunjukkan kehebatan masing-masing.. sampai ternganga mulut budak-budak ni tengok..

dan satu lagikk..haiwan-haiwan ni memang pandai berkungfu..apaaa???..tak caya?? kalu tak caya tengok kat bawah tu..

"

"

"

"

"

"


hehehe.. zoo atas tilam jerr.. jangan marahhh..

pss..ular tu memang cun .. muka cam Diana Rafar.. tang mata dier kut..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails