Tuesday, October 5, 2010

Akal baru lepas demam

Salam..

Apakhabar semua?..
Semoga sihat dan ceria selalu yerr..

Betul laaa.. cakap orang dulu-dulu... budak kecik kalau demam mesti nak dapat akal baru niiii.. hahaha.. hasil nya.. kakak Elly ni pun dah dapat akal baru tauu.. pening paler mama dier..

nak tau akal aper?.. tuuuuu.. sila tengok gambar tuuu..

fuhhh.. Elly .. sekarang ni.. kalau tak nampak kelibat mama..terutamanya masa bangun tidur.. haaa.. nanggis dier.. bergegar umah.. siap ngan kaki tangan bersilat bagaikan.. memang tak makan pujuk dah.. ni kiranya time Elly laaa..

Emmy pun kadang-kadang menjadi jugak... tapi syukur laa.. tak dua-dua sekali.. kalau takkk.. hiii.. boleh meracau jugak mama dier nii..

Emmy ni lepas demam.. nampak lebih berani sikit.. bila dah berdiri pegang benda.. dier dah boleh duduk sendiri... kalau dulu dier nanggis takut jatuh.. kena tolong duduk kan.. sekarang dah boleh berdiri dan duduk balik tanpa bantuan mama.. hanya dengan pegang objek disekelilingnya jerr..

6 comments:

mamalieyna said...

baeek punya akal ye..hikhik..sweet tul pic dak berdua ni..=P

SyidaGorjes said...

hahahaaa...muka emmy yang sangat lalok.

Izan Ishak said...

makin hebat tuwen beraksi nampaknya ye~~ sabar ye mama~~

ZERO VENDETTA said...

Alalalaa tomeinya twin dorang ni, besh!

kakyong said...

demam nak dpt skil berjalan ya... tahniah...

hohooo.. tak tergambar kalo 2-2 nangis serentak..
tp anis & aliya dulu pun suka seksa ibunya dgn menangis beriringan...

mamakembar3 said...

alaa siannye tn putri 2 org ni demam.. dah sihat ke? hmm time diorang sama sama merengek & nak suh dukung serentak tu yg rasa cam nak patah pinggang tu kann

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails