Friday, September 24, 2010

Mari tunggang kuda..

Salam..

selamat petang semua.. waduhhh.. cuaca mendung laaa.. dah gelap kat sini.. tapi apa-apapun.. tetap ada aktiviti tau.. hehehe.. aktiviti tunggang kuda.. bukan kuda mainan tau.. tapi kuda jadian.. cam mana tu?

orang yang bakal menunggang kuda jadian itu adalah kakak elly dan.. hahaha.. paham-paham sajalahkan.. siapa yang bakal jadi kuda jadian tu..

jom laa layan pict diorang.. cam ni laa.. kalau berdua.. mesti ada jer benda yang diorang buat.. mencuit hati lol..




psss.. sebab tu mama tak kasi kucing makcik masuk rumah.. takut kami tunggang buat kuda lakk.. hehehe..sukerrr..

7 comments:

ummiross said...

Eee seronok nya dua beradik ni,wajah2 yg bahagia...

qasehadam @ nurul said...

nakal dan jugak cumel dan jugak........gerammm

rynas said...

hehhe sudah pandai bermain bersama-sama...sioknyer tengok

nabilah_2908 said...

hehehe...batul la tindakan mama tu..kesian pada en kucing tu nnti..

comel la kamu berdua ni.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TAGGING TYME

SyidaGorjes said...

tunggang kuda adik beradik bole tahan lagi.kalau tunggang kuda anak orang lain, cam ne?heheheh

@e_da said...

alolooooo cumilnya... sian adik kena buli ngan kakak.... sonok tgk diorg

cintaKusayangMu said...

alololo...siannye kena buli...mmg cmtu la kak...darwishes ni pn slalu dok kuda2...risau patah je tulang slh sorg...kena peratikn je slalu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails