Jom tengok kami beraya..

Salam..

Selamat petang semua..

wah.. wah.. wahhh.. pergi sana sini sinun semua orang duk bercerita pasal aktiviti raya masing-masing.. amboi bes nyer beraya.. ni yang buat kami jelesss niii.. so kami pun nak citer sama laa... tak kisah laaa.. walaupun macam kurang sikit .. rayanya itewww..

Jom kita mulakan pengembaraan raya..

1 syawal .. kami beraya di kampung moyang belah papa kat kampung Kelibut Temerloh... semua adik beradik wan ada kat situ.. papa Man sekeluarga, tok der, wan der, tok ngah, wan ngah dan sepupu sepapat segalanya.. malam balik kajang semula..

2 syawal.. pagi tu kami bertolak ke Perlis.. malam baru sampai.. masak laa.. duk dalam keter lama giler.. biasa laa.. ada budak-budak kecik...

3 syawal.. fuhhhh... cuaca kat perlis panas giler.. masing-masing demam.. usung bantal jer.. sampai kakak Elly dah jadik cam tarzan jer..tak caya.. tengok baju dier.. sampai tertidur atas papa bear kat buaian luar umah..

4 syawal.. duk umah jer.. tapi duit raya masyukkk tau.. walaupun sikit.. tapi tak per laa.. rejeki jangan ditolak..

ehhh.. ada pulak ibu kucing duk kira duit.. mata duitan niii.. (meowww ada aku kesahh)



5 Syawal.. Al Fatihah untuk atok yang kembali ke Rahmatullah..

tu laaa.. citer raya kami yang kurang beraya..

psss.. ada sapa-sapa yang nak kasi duit raya kat kami tak?..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails