Tuesday, September 28, 2010

Gigi kapak kirim salam

Salam..

jom kita usha gigi kapak yang membuatkan Elly demam.. dan tak berapa nak berselera makan benda keras.. dan sangat berselera untuk mengeget ketika isap nenen.. fuhhh.. perittt tuuuu.. mauuu tak nyerittt sajok..

senyuman manis dari elly ngan gigi kapak.. hadoii.. ni baru ada 4 batang gigi.. kesian laak tengok dier.. mulut selalu duk kepam mulut.. gatal gusi.. air liur pulak banyak sampai bertalu-talu..

emmmm.. ni baru giliran elly.. emmy pulak belum menunjukkan tanda-tanda gigi kapak nak keluar.. baru ada dua batang gigi kat bawah jer..

pss.. sekarang ni dua-dua orang ni tengah demam.. kesian kat mereka.. dan kesian jugak kat saya.. letihhh.. lol..

9 comments:

Cikmin said...

salam besan..sihat ke semuanya dirumah tu?faheem pun dah masuk 4 batang gigi bagi salam..alhamdulillah tak nampak la pulak air liur dia meleleh lagi...pandai kontrol macho agaknya.. :P belum sempat nak amik gambar gigi faheem... :P

cintaKusayangMu said...

dh 4 btg gg si emmy ek...okla tu...alhamdulillah darwishes ni bkn jenis mengeget..klu x, mesti dh kena lepik ngn mummy dia...hahaha...giler kejam mummy dia ni...kuhik kuhik kuhik...

nur said...

alahai. kesiannya sampai demam

ALL IN ONE

SyidaGorjes said...

kak,
nape anak kita dulu tak demam bila tumbuh gigi?
rare species ke ape?

onniey84 said...

alahai dh tumbuh gigi..time ni sgt cute!

|| NaFiRaa || said...

keciannye.. sampai demam nak kuar gigi.. tak pe.. pasni boleh makan kuih raya banyak2 sebab dah ade gigi..

nabilah_2908 said...

cute nya elly dgn giginya..hehe.. :)

dua2 dh demam eh...kesian..cepat2 baik yupp..kesian kt mama.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MAJLIS PERTUNANGAN

ummiross said...

wow nampak jelas gigi kapak yg menambahkan kemanisan wajahnya,takpe2 tu tandanya sitecik tomei dah makin membesar,alhamdulillah

mamalieyna said...

besarnya kapak diorang..huhu..patutlah demam...hope cepat sihat dr demamnya yee...^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails