Friday, August 6, 2010

Ini kerja diorang!!!

salam..

Apakabar semua?

Budak berdua niiii.. kalau diam-diam tuuuu.. ada laa benda yang diorang duk pulunn buat.. yang paling diorang suka.. pantang nampak buku-buku dan peralatan tulis kakak Nadya.. kalau dapat kat diorang .. abis diorang kerjakann..

Kalau setakat letak atas meja kopi tu.. emmm.. arwah laaa buku tu kat tangan diorang.. jadi serunding kertas kepap.. habis dikepap oleh mereka.. bakal jadi genius ni.. sebab suka makan buku.. hehehe.. nanti otak geliga.. banyak input masokkk..

Jom laa.. layan gambar diorang.. baik dari melayan mama diorang.. nanti banyak pulak benda yang dimerepekkannya...


11 comments:

Ena said...

heheheh..
tak pe senang nanti semua dahmasuk lam paler dah.. sbb dah makan buku2 tu.. hhehe..
comei nye la dengan tocang kat kepala tu.. haihh.. bila la sy nie nak dapat twin jugak... :D

nurulazham said...

cutenye merekaa!!!

nurulazham said...

cutenye merekaa!!!

qasehadam @ nurul said...

sat gi pengsan la mama depa nih...naseb adee kak nadya buleh tulun mama kan kemas umah hik..

nieda said...

habis cik adik manis ni kerjakan semua buku...sape nak kemas balik ni cik adik manis??

mamalieyna said...

aiyaaak...ada sorang pun tak terkwl bab2 memunggah ni, berdua lagi la...huhu...mau jd genius eh, mamam buku! =P

SyidaGorjes said...

kalau macam ni gayanya, thn depan terus masuk darjah 6.sebab semua dah digest, bukan setakat di otak, tapi diperut juga.

MOFASAD said...

bila gua nak kahwin nie?

nabilah_2908 said...

owh...habis di kitaikan buku2 tu...huhuhu...


jom ke APA KATA HATI pulak,
YASSIN UNTUK SI PEROKOK

|| NaFiRaa || said...

alahai.. comelnye 2 orang nih.. nak marah pon x sampai hati tgk dorang wat muka comel tuh~ rasa nak geget2 jek 2 orang nih~

cikmin said...

ish...menantu..bukan main lagi naa..babab kang...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails