Saya selsema

Salam..

Pada semua kawan-kawan yang bertandang keblog Coretan Uda.. sila berhati-hati.. kalau boleh tolong pakai penutup hidung.. ini kerana tuan punya blog sedang selsema.. takut nanti berjangkit pulak...

Sekarang ni asyik bersin jer.. tak tau dah berapa puluh kali.. hidung dah mengalir air jernih.. deria rasa dah hilang.. dah tak rasa manis, masin, masam.. rasa tebal jer lidah ni.. ubat dah saya telan .. mungkin esok lusa hilang laa selsema ni..

Rasa nyer ini kali pertama saya selsema ketika BF tuwen.. risau pulak saya.. sebab diorang nak berkepik jer.. takut berjangkit pulak.. mintak-minta antibodi badan diorang kuat.. dapat tangkis kuman.. bukan aper.. kalau diorang sakit.. saya jugak yang susah.. susah hati.. susah nak handle.. serba serbi laa susahnya..

Ok la... ni jer nak update.. blog pun dah macam menjunam jer..ranking alexa dah makin banyak tu.. kalau tukar ngan wang .. tak per la.. boleh peram lama-lama.. kayo makcik.. aduhh dah merepek daaaa nii...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails