Tuesday, June 22, 2010

Saya selsema

Salam..

Pada semua kawan-kawan yang bertandang keblog Coretan Uda.. sila berhati-hati.. kalau boleh tolong pakai penutup hidung.. ini kerana tuan punya blog sedang selsema.. takut nanti berjangkit pulak...

Sekarang ni asyik bersin jer.. tak tau dah berapa puluh kali.. hidung dah mengalir air jernih.. deria rasa dah hilang.. dah tak rasa manis, masin, masam.. rasa tebal jer lidah ni.. ubat dah saya telan .. mungkin esok lusa hilang laa selsema ni..

Rasa nyer ini kali pertama saya selsema ketika BF tuwen.. risau pulak saya.. sebab diorang nak berkepik jer.. takut berjangkit pulak.. mintak-minta antibodi badan diorang kuat.. dapat tangkis kuman.. bukan aper.. kalau diorang sakit.. saya jugak yang susah.. susah hati.. susah nak handle.. serba serbi laa susahnya..

Ok la... ni jer nak update.. blog pun dah macam menjunam jer..ranking alexa dah makin banyak tu.. kalau tukar ngan wang .. tak per la.. boleh peram lama-lama.. kayo makcik.. aduhh dah merepek daaaa nii...

7 comments:

Jijahh @ f.k said...

makan ubat n have a good rest k .. moga cepat sembuh ;)

Izan Ishak said...

uda...banyak2 berehat. insyaAllah tuwen kuat tangkis kuman selsema dari mama uda...

qasehadam @ nurul said...

alolololo..xpe insyaallah xapee2 makan ubat tau byk minum air..selesema time mule kene tu yg paling azabnye

rynas said...

rehat ekk..yg penting makan ubat ikut time elok ler tu nanti.

nieda said...

rest and makan ubat k..take care

kakcikseroja said...

Jangan lupa makan ubat dan semoga cepat sembuh. :)

mamalieyna said...

tu la..makin tak bape aktif berblog skrg, sibuk ngn bisnes ke?..moga semua success ye! n get well soon! ^_^...riso plk kang berjgkit twin kan..huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails