Wasiat lembu itam untuk Coretan Uda

Salam

Berbaloi betul berblog ni.. sebab apa? Sebabnya baru- ni.. saya dapat sekor lembu itam... tu gambar kat bawah.. glamor tul ngko lembu.. pi mana-mana pun mesti ada muka ngko..

1- Thank & link the person that gave you the cow.
Terima kasih pada Siti mama Naufal N Nureen yang kasi lembu itam ni..

2. Bagi balik wasiat ni kat 7 orang blogger yang paling aktif atau 7 yang paling tak aktif.
Hehehe.. saya tak nak bagi.. nampak tak? saya dah ikat rebet kat leher lembu tu.. jadik saya yang punya...(mesti korang suka hatikan.. tak kena tag..)

3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat ni dari orang kaya kg sepening lalat.
Untuk Pengetahuan korang wasiat ini datangnya dari Kampung Sepening lalat... kampung kelahiran Ahmad Albab..

4. Cerita 3 perkara, apa yang anda selalu buat sambil tengok tv.
Berbaring sambil silang pangkah..
Lipat baju yang berbakul-bakul..
Menetek budak tecik berdua tu..

5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan.
Goreng pisang cicah kicap.. sebab tak jumpa kat utara macam ni..
Otak-otak.. kerana tidak diperbuat dari sebarang otak haiwan
Laksa goreng.. selalunya makan ngan kuah.. ni hang pi goreng pulak.. mesti tak cukup kuah..

6. Cuba bagi tau berapa orang kawan anda kat FACEBOOK.
Tak da.. sign up facebook semata-mata untuk gengblogger jer..

7. Aku suka soklan ni...Camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe..... kat mana?
Masa kat dalam bilik kuliah .. alamak tak ingat dah.. kat upm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails