Slot Akasia AdaMaya di Tv3


Salam..

Vavavaaa.. sekarang ni semua orang pakat duk cerita pasal drama AdaMaya yang di angkat dari filem I'm Not Single.. lakonan mantap Lisa Surihani sebagai Maya bersama Sein Ruffedge sebagai Adam. Drama romantik yang mencuit hati.. mana tak nya.. mula-mula marah-marah.. benci-benci.. sebab kes kena kahwin paksa atas pilihan mak bapak.. Tapi bila dah jadi suami isteri.. perlahan-lahan cinta pun mula meresap kejiwa.. sehingga membuahkan hasil.. lahir seorang permata hati...

Tapi kebahagiaan tu sekejap jer.. niii datang pulak si setan Dani lakonan Faisal Yusup bekas kekasih Maya masa di universiti.. cuba merampas Maya dari Adam.. walaupun hakikatnya dia tahu Maya sudah bahagia disamping Adam dan mereka telah dikurniakan seorang anak.. Maka bermulalah srategik jahat yang di atur oleh si Dani ni.. untuk menjatuhkan rumahtangga Maya dengan Adam..
Ni laa manusia kalau tak guna akal pikiran yang waras.. cetek agama.. bini orang pun dia nak .. macam tak ada anak dara lain.. (hehehe.. tapi dalam drama ni berbaloi laa.. sebab cik lisa tu muka cun melecun)..

Dapatkah Adam dan Maya mempertahankan kebahagiaan rumahtangga mereka serta berjayakah Dani merampas Maya dari pangkuan Adam?.. Jadi kalau nak tahu kesudahan cerita AdaMaya.. mohhh ler ramai-ramai kita pakat jadi pak pacak setiap hari Isnin hingga hari Khamis pukul 6.30ptg hingga 7.30mlm di TV3 ...

Psss .. tak suka muka kedua-dua hero dia.. tapi okey la sikit dari di ambiknya Ada Bayor yang jadik hero.. mau pengsan cik lisa tengok muka hero hitam legam..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails