Anak dara yang kuat merajuk

Salam..

Anak dara saya ni.. si Nadya.. akhir-akhir ni kuat merajuk.. kalau merajuk habis segala barang mainan terbang.. tapi tak kesah laa .. barang mainan dia.. kalau rosak... senang terus boleh masuk tong sampah.. tak payah nak teruk kena kutip kemas segalanya... hehehe jangan barang mama ngan papa yang melayang dah lerr.. kan ada yang makan penampar terbang..

Jom tengok budak kuat majuk ni buat apa kat muka dia..

Nampak tak? Merah kat bahagian mulut tu.. Mana tak nyer .. dia pi kepam gelas kat mulut.. sedut itik punya teknik.. hasilnya mulut dia pun jadi kembang.. terkejut jugak masa saya tengok muka dia.. ingatkan kena apa.. lepas tu terus gelak jer..

Hehehe.. gamuk la budak ni.. habis terbang barang mainan... nak sentuh barang mama tak berani.. main kutuk-kutuk jer.. cakap kamera mama buruk laa..

kesudahannya.. kamera pun merajuk jugak.. tangkap gambar Nadya jadi muka hantu... dia tengok pun takut.. hehehe..ingat dia sorang jer tahu merajuk.. kalau mama merajuk.. tak tahu laaa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails