Inilah Iman saya yang sangat....

Hari saya nak cerita tentang anak teruna saya yang sorang ni.. Abang Iman.. tiba-tiba terasa rindu pulak ... rindu pada Iman masa dia kecik-kecik dulu..

Orang selalu konpius bila tengok Iman.. mereka ingat anak cina.. selalu juga mendapat pujian.. alahai comelnya anak awak.. alahai comelnya cucu.. nampak baik.. tapi sebenarnya.. alahai.. jomlah kita tengok gambar kat bawah tu.. tahun 2005.. umur iman hampir 3 tahun dan Nadya hampir setahun..

Suka usik adik.. menyakat.. buat geram.. kesudahannya adik akan menanggis..

tarik kaki adik.. tengok muka dia.. dah jadi macam arnab..

Suka masuk dalam play pan kacau adik main.. rebut-rebut mainan..

Bila adik naik walker.. dipegangnya walker tersebut.. dah tak leh bergerak..

Suka bawak mainan naik atas.. sampai usung basikal.. akhirnya basikal tu patah 2..

Ni bukan berposing untuk bergambar.. sebenarnya tangan dia nak tarik pokok bunga tu..

Kalau pergi mall.. mesti naik kete merah dia.. sampai ngantuk tersenguk-senguk pun tak pa.. sebab tak nak kasi adik naik..

Tidur nak bawah ketiak mama.. main tangan.. main siku.. dah ralik .. baru terlena..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails