Pandai pegang dan ambik

Kedua2 bb ni tak boleh meniarap lagi.. kakak baru cuba2 mengiring... adik tak berapa sangat tapi adik suka gelak laa... seronok sangat tengok dier gelak.. nampak muka bercahaya.. mata bersinar.. mulut muncung kecil ..pendek kata.. hati memang terhibur setiap kali tengok dier gelak2..

Mereka dah dapat kawal pergerakkan tangan dengan baik.. cuba ambik benda kalau kita hulur didepannya.. di ambiknya lalu dibawa ke mulut... nak mengisap..



Nampak macam dah ada keinginan hendak makan.. saya belum kasi diorang makan lagi.. kalu boleh nak BF sampai 6 bulan.. lepas tu baru nak stat bagi makan.. tengok perkembangan diorang dulu.. kalau berat badan naik okey.. rasanya tak perlu lagi kut.. apa2 pun tunggu hari khamis ni.. nak tanya nurse dulu.. kalau diorang cakap dah boleh kasi makan.. baru saya kasi makan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails