Macam ni nama pun ada..

Macam tak percaya jer.. ada jugak orang yang nama dia macam ni.. mesti kes mak bapak dia taksub sangat dengan watak adiwira criter mat saleh ni.. kesian kat anak tu.. mesti seumur hidup duk kena peleceh dek kawan-kawan...


Jadik mak bapak kat luar tu.. jangan la letak nama anak yang eksotik cam tu.. alahai kesian kat budak tu..

Kalau betul dia superhero cam nama tu.. can bess.. aman donia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails