Keguguran

Tajuk gempak jer.. biar betul.. baru dpt bb.. tak kan kut.. acah jerr.. ni masalah keguguran rambut.. hari tu dah okey.. tapi.. sejak bb dah mula main air liur.. rambut saya banyak jer gugur.. usap kepala.. mesti ada rambut kat tangan.. kalau bersyampo dan sikat rambut.. lagi manyak luruh.. hai kalau mcm ni.. botak la kepala saya...

Nyampah bila tengok kat lantai tu.. ada jer.. rambut lol.. bulu kaki lol.. bulu segala bulu lol.. kadang tu ada kat tempat bb...

Dulu rambut saya panjang sampai ke pinggang.. bila dah ada bb ni.. saya pun korbankan rambut tu.. sekarang ni sampai paras bahu jer... ingatkan .. kalau dah berambut pendek kurang sikit gugur.. tapi...

Kan saya buat fesyen macam kakak ni..



Hehehe.. takut cik somi takut nak tidur sekatil pulak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails